Informacja dla klientów i gości Centrum Handlowego Stary Zamet o przetwarzaniu danych w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym
Opis kategorii osób, których dotyczy informacja: osoby przebywające na terenie ciągów pieszych, parkingów i strefy dostaw przy zabudowaniach Centrum Handlowego Stary Zamet w Piekarach Śląskich, w tym przy budynku biura spółki Progresja S.A.
Spółka Progresja S.A. informuje – zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” – iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Progresja S.A. z siedzibą 40-851 Katowice ul. Żelazna 9,
- Pani/Pana dane osobowe (wizerunek) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – ich przetwarzanie jest niezbędne do celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratorów, którym jest zapewnienie bezpieczeństwa interesantów, dostawców i gości administratora oraz mienia administratora, a także bezpieczeństwa klientów, dostawców i najemców lokali handlowych w Centrum HandlowymStaryZamet, w tym możliwość ustalenia przebiegu zdarzenia zagrażającego bezpieczeństwu,
- obszar monitoringu obejmujeparkingi i ciągi piesze przyległe do nieruchomości CHStary Zamet oraz usytuowaną z tyłu budynku strefę dostaw, w tym biura spółki, zlokalizowane w Piekarach Śląskich przy ul. 1 Maja 35,
- celem przetwarzania jest zapewnienie bezpieczeństwa interesantów, dostawców i gości administratora oraz mienia administratora, a także bezpieczeństwa klientów, dostawców i najemców lokali handlowych w Centrum HandlowymStaryZamet, w tym możliwość ustalenia przebiegu zdarzenia zagrażającego bezpieczeństwu,
- Pani/Pana dane mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i przeszkolonym osobom przetwarzającym dane, podmiotom przetwarzającym na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych na piśmie,
- okres przechowywania danych jest nie dłuższy niż 2 miesiące, z zastrzeżeniem, że nagrania dotyczące incydentów mogą być przechowywane dłużej, do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań,
- ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Pani/Pana danych.